სიახლეები და მოვლენები

მომსახურების სტანდარტების გაუმჯობესება ინტელკომ ჯგუფში

02.04.2022

ინტელკომ ჯგუფის მიზანი, აემაღლებინა მომხმარებელთა ეფექტიანი მომსახურების სტანდარტები, წარმატებით განხორციელდა.

კომპანიის პროდუქტების განვითარების და გაყიდვების დეპარტამენტის თანამშრომლებმა სერტიფიცირებით გაიარეს საქართველოს იუსტიციის სასწავლო ცენტრის ტრენინგი - „ეფექტიანი კომუნიკაცია და მომსახურება“, რომელიც ჩატარებულ იქნა ამერიკის მომხმარებელთა მომსახურების ინსტიტუტის (Customer Service Institute of America -CSIA) მიერ სერტიფიცირებული პროგრამით.

შედეგად, კომპანიაში დაინერგა და გაუმჯობესდა მომსახურების ისეთი მაღალი სტანდარტები, როგორებიცაა:
• კეთილგანწყობილი კომუნიკაცია;
• მომხმარებლის ინფორმირება საკითხის მსვლელობის შესახებ;
• რეაგირების დროის სტანდარტი;
• მომხმარებლის საჭიროებებში სათანადო გარკვევა;
• სრულფასოვანი ინფორმაციის მიწოდება;
• ალტერნატიული შეთავაზება;
• ინდივიდუალური მიდგომა და სხვ.

გააზიარე ბმული
UbiquitiMikroTikKSTARLeochUNIVIEWHiLookYealinkYeastarSumitomo ElectricZTTDRAKAEtk kabloNEXMirsanSynologyBDCOM