გარანტია
გარანტიის ვადები:
მწარმოებელი | პროდუქტის კატეგორია | გარანტიის მოქმედების ვადა (თვე) |
Yealink | ყველა პროდუქტი | 36 |
Alcatel | ყველა პროდუქტი | 12 |
KSTAR | აკუმულატორების გარდა | 24 |
KSTAR | აკუმულატორები | 12 |
LEOCH | ყველა პროდუქტი | 12 |
Ubiquiti Networks | ყველა პროდუქტი | 12 |
MikroTik | ყველა პროდუქტი | 12 |
Uniview | ყველა პროდუქტი | 12 |
Synology | პროდუქტების მიხედვით | 12-60 |
Yeastar | ყველა პროდუქტი | 24 |
Sumitomo Electric | ყველა პროდუქტი | 12 |
Nex | ყველა პროდუქტი | 12 |
Wintop | ყველა პროდუქტი | 12 |
Grandway | ყველა პროდუქტი | 12 |
Tongway Solar | ყველა პროდუქტი | 180 |
UniPos | პროდუქტების მიხედვით | 24 |
საგარანტიო მომსახურების პირობები:
- გარანტიის ვადის ათვლა ხდება პროდუქტის გაყიდვის დღიდან.
- ინტელკომ ჯგუფი უზრუნველყოფს გარანტიის მოქმედების ქვეშ მყოფი პროდუქტების შეკეთებას ან შეცვლას.
- საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ინტელკომ ჯგუფის სერვის-ცენტრში.
მისამართი: ქ. თბილისი, ტერევერკოს ქ. 42.
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო საათები: 10.00-18.00 სთ. - საგარანტიო მომსახურებით სარგებლობისთვის, პროდუქტი შეგიძლიათ მოიტანოთ ქარხნული ყუთის გარეშეც, შესაბამისად, არ არის აუცილებელი ყუთების შენახვა.
- გარანტია არ ფარავს ისეთი ტიპის დანახარჯს, რაც უკავშირდება მყიდველის მხრიდან დაზიანებული/წუნდებული საქონლის მოხსნა-დაყენებას.
საგარანტიო მომსახურების ვადები:
საგარანტიო პროდუქტის შემოწმება და შეკეთება ან ახლით შეცვლა მოხდება მაქსიმუმ 30 კალენდარული დღის განმავლობაში, ხოლო თუკი აღნიშნულ ვადაში ეს შეუძლებელი იქნება, მაშინ მომხმარებელს უკან დაუბრუნდება გადახდილი თანხა.
გარანტია არ ვრცელდება, თუ:
- პროდუქტი მექანიკურადაა დაზიანებული;
- პროდუქტი დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
- პროდუქტი დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
- პროდუქტი დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
- პროდუქტი გახსნილია მომხმარებლის მიერ;
- პროდუქტზე არ იკითხება სერიული ნომერი;
- პროდუქტი დაზიანებულია მესამე მხარის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენების გამო;
- რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე (გაკეთებული აქვს წარწერა, შეღებილია, გახვრეტილია და ა.შ.);
- სტანდარტებთან შეუსაბამო დამიწების არარსებობის შემთხვევაში, ისეთ მოწყობილობების ექსპლუატაციის დროს, როგორიც არის: უწყვეტი კვების წყაროები (UPS), მზის ინვერტორები, მზის პანელები, გარე გამოყენების WiFi და სხვა ისეთი მოწყობილობები, რომლის ექსპლუატაციაც მოითხოვს დამიწების აუცილებლობას.
** ინტელკომ ჯგუფის ოფიციალურ საიტზე რეგისტრირებულ ყველა მომხმარებელს აქვს შესაძლებლობა პროდუქტის MAC მისამართის ან სერიული ნომრის მიხედვით შეამოწმოს არის თუ არა კონკრეტული პროდუქტის საგარანტიო ვადა ამოწურული.